Ako prvá spoločnosť v regióne CEE sme sa stali akreditovaným poskytovateľom kurzu ITIL®4 Digital & IT Strategy. Týmto sme v OMNICOMe dosiahli ďalší významný míľnik v našej... viac
Value stream mapping je technika, ktorá predstavuje alternatívu k štandardnému modelovaniu procesov. Na webinári Vám ukážeme, ako z Business procesov získať najvyššiu možnú... viac
Pred pár dňami Axelos vydal novú publikáciu ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy. Pozrieme sa na jej obsah ale aj to, čo sa dozviete na našom kurze a ako získať... viac
Pre čítajte si rozhovor nášho CEO pre SystemOnLine o spolupráci na ITIL4. Ďakujeme nášmu partnerovi ALVAO za spoluprácu pri príprave článku. viac
Hackathon ako nastroj na nájdenie riešení, inovácií, ale aj budovanie tímu. viac
10 princípov emočnej inteligencie pre Relationship Managera podľa TechRepublic viac
Organizačné zmeny nie sú vítané a zamestnanci sa na ne málokedy tešia. Prečítajte si 5 tipov, ako motivovať kolegov na tento typ zmeny. viac
Je možné popísať Value streams (toky hodnoty) aj pre projektovo zameranú organizáciu? viac
ITIL®4 pridal k popisu služieb aj popis "produktu". Je ale produkt tým, čo si pod ním predstavíme? viac
Uvádzacia zľava 45€ bez DPH pre všetkých držiteľov certifikátu ITIL® V3 Foundation. viac
Prvý z komentárov OMNICOMu k novej verzii ITIL®4 best practice… viac
Prvý ITIL®4 Foundation kurz na Slovensku od OMNICOMu už začiatkom marca 2019 viac
Ak sa chcete z prvej ruky dozvedieť o obsahu novej verzie ITIL®4 tak neváhajte a prihláste na tohoročnú konferenciu itSMF Slovensko viac
viac
V novembri 2018 zorganizoval OMNICOM prvý seminár o pripravovanej novej verzii ITIL®4 pre svojich klientov. viac
V IT často hovoríme o termínoch „riešení". Prečítajte si, prečo to môže byť zlý prístup. viac
Naschvál či uhádnete, ktoré dva to sú … viac
ITIL® best practice popisuje procesy dosť zjednodušene oproti bežným štandardom. Máme ich teda považovať za procesy, alebo len súpis aktivít? viac
AXELOS, vlastník ITIL® best practice ohlásil na konferencii itSMF USA plány na update najpoužívanejšieho prístupu pre riadenie IT služieb. viac
Kaimar Karu, dlhoročný špecialista na riadenie IT služieb podľa ITIL® best practices a jeho nový blog. viac
Ako odmerať spokojnosť biznisu po zatvorení incidentu na ServiceDesku? viac
Oboznámte sa s procesmi a princípmi návrhu služieb (SD) – Service Level, Catalogue, Availability, Capacity, Security, Supplier, Continuity Management. viac
Niektoré výhrady voči súčasnej štruktúre Service Catalogue komentuje Rae Barclay z itSMF UK viac
Zaujímavý Guidance Paper od AXELOSu viac
Nie vždy platí, že je lepšie spraviť aspoň niečo, ako vôbec nič. viac
Odkiaľ prišlo a kam kráča ITSM? Ako ho možno kombinovať s modernými technikami typu DevOps? viac
Používanie pojmu "implementujem ITIL®" je ako by ste povedali „varím kuchársku knihu". Blog od Miroslava Hlohovského, lektora spoločnosti OMNICOM, s.r.o. viac
Pri dizajne nového procesu môžete použiť praktiky podľa ITIL ®, alebo použiť princípy Lean. Alebo aj spojiť oboje naraz. viac
5 lekcií, ktoré získalo IT z prechodu Netflixu do cloudu viac
.. alebo Čo ste si pokazili, to si aj zjedzte. viac