Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

Digitálna transformácia

Existujú rôžne definície digitálnej transformácie a je veľa faktorov, ktoré ovplyvňujú chápanie tohto pojmu. Digitálna transformácia je opisovaná ako "celkový spoločenský vplyv digitalizácie". Digitalizácia vyústila do možnosti transformácie a zmeny existujúcich obchodných modelov, modelov spotreby, sociálno-ekonomických štruktúr, právnych a politických opatrení, organizačných štruktúr, kultúrnych bariér atď.

OMNICOM (vlastník tohto web priestoru) chápe digitálnu transformáciu viac ako len nasadzovanie inovatívnych technológií pre existujúce procesy, produkty a služby - znamená to ako celkovo realizovať biznis iným spôsobom. Digitálna transformácia nie je záležitosť len IT, ale zasahuje všetky časti organizácie ako aj zákazníka a celkové prostredie. "Digitalizácia" má dopad na governance, stratégiu, portfólio produktov a služieb, ale aj spôsob ako organizácie riadia a realizujú produkty a služby a ako pristupujú k zákazníkovi.

Súčasťou transformácie sú zmeny v štruktúre a kultúre organizácie. Príkladom je jednoduchšia organizačná štruktúra, menej byrokracie, väčšia autonómnosť, ako aj decentralizované rozhodovanie.

V každom prípade by mala byť digitálna transformácia v spoločnosti riadená ako strategická iniciatíva, alebo program s jasne definovanými prínosmi.


omnicom digital - logo - color@2x Mnoho organizácií zlyhalo v digitálnej transformácii kvôli nejasnej vízii a chýbajúcemu riadeniu transformačného programu. Dobre nastavená digitálna vízia môže pomôcť prekonať obavy a podnietiť pozitívne kroky v organizácii. OMNICOM služby zamerané na vykonávanie nezávislého vyhodnotenia pripravenosti organizácie, vedenie strategických workshopov a pomoc pri príprave a spustení programu a projektov digitánej transformácie sú základom pre každú úspešnú digitálnu transformáciu.

  • Service Management & ITIL®
    • Service Management a ITSM - čo to je?
    • Service Management - prínosy
    • Service Management podľa ITIL®4
    • ITIL® - čo to je?
    • ITIL® - História a vývoj
    • ITIL® Service value system
    • ITIL® Service value chain
    • ITIL® The four dimensions of service management
    • ITIL® The guiding principles
    • ITIL® Practices
    • Čo (ne)môžeme od ITIL® očakávať
    • ITIL® Adopt & Adapt
    • Rozdiely ITIL®4 a ITIL® V3
    • ITIL®4 často kladené otázky (FAQ)
    • Kepner-Tregoe®
    • Certifikácia nástrojov
  • Project management & PRINCE2®
    • Rozdiely medzi PRINCE2®, PRINCE2 Agile® a Agile Scrum
    • Čo je to PRINCE2®
    • Prínosy PRINCE2®
    • Princípy PRINCE2®
    • Témy PRINCE2®
    • Procesy PRINCE2®
  • DevOps
    • Development – Operation - ALM
    • Vlastnosti prostredia DevOps
    • Ako funguje DevOps
    • Prínosy DevOps
  • Agility
    • Čo je to Agile Scrum
    • Prínosy Agile Scrum
    • Princípy Agile Scrum
  • Digital Transformation
    • Digitálny svet
    • Digitálna organizácia
    • Digitálna transformácia
    • Progresívne praktiky
    • Techniky podporujúce Digitálnu transformáciu
    • VeriSM™
    • VeriSM™ model
    • VeriSM™ aktivity
  • Lean IT
    • Lean Management
    • Princípy
    • Plytvania
    • Techniky
  • ISO20000
    • História ISO/IEC 20000
    • Štruktúra normy ISO/IEC 20000
    • Procesy podľa ISO/IEC20000
    • Postup pri implementácii ISO/IEC 20000
    • Certifikácia systému riadenia služieb
  • Business analysis (Biznis analýza)
    • Prístup k biznis analýze
    • Procesný model biznis analýzy
    • Investigatívne techniky
    • Tvorba „business case“
    • Rola Biznis analytik
  • Webináre

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2023, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené