Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

VeriSM™

V decembri 2017 vydalo vydavateľstvo Van Haren Publishing oficiálnu publikáciu VeriSM™ - A service management approach for the digital age

VeriSM™ zahŕňa všetky kľúčové princípy obsiahnuté v ITIL®, ISO 20000 a ďalších ITSM rámcoch a štandardoch – a omnoho viac! Prináša množstvo príkladov, kde tieto princípy boli aplikované.

VeriSM™ je prístup k riadeniu služieb, ktorý pomáha poskytovateľom vytvoriť pružný funkčný model, ktorý dokáže dosiahnuť požadované biznis výsledky. Popisuje, ako si môže organizácia definovať svoje princípy riadeniu služieb a spolu s využitím jej súčasných schopností, pribúdajúcich technológií a celého radu manažérskych praktík flexibilným spôsobom dodávať správne produkty, alebo služby v pravý čas svojim zákazníkom. VeriSM™ využíva už existujúce funkčné časti a poskytuje aktuálne dnešné prístupy k riadeniu služieb, čím pripraví organizáciu pre Digitálny vek.

VeriSM™ sa nesústredí na vytvorenie jedného konkrétneho spôsobu práce, ale pomáha organizáciám byť schopnými naplniť očakávania zákazníkov a dodať im hodnotu prostredníctvom integrovaných manažérskych praktík. Prístup k riadeniu služieb je skôr z pohľadu celkovej organizácie (end-to-end), ako zameriavanie sa na jednotlivé oddelenia.

VeriSM™ popisuje prístup k riadeniu služieb, ktorý je:

  • Value-driven – Zameraný na hodnotu
  • Evolving – Aktuálny a rozvíja sa
  • Responsive – Umožňuje sa prispôsobiť
  • Integrated – Pomáha porozumieť, ako môžu rôzne praktiky spolupracovať
  • Service
  • Management

 VeriSM™ zahŕňa nasledovné oblasti:

  • Service culture - Kultúra pre služby
  • People and organizational structure - Ľudia a organizačná štruktúra
  • Service management challenges – Výzvy v rámci riadenia služieb
  • Processes, tools and measurement – Procesy, nástroje a merania
  • The VeriSM™ model
  • Operating in a world of digital transformation – Fungovanie vo svete Digitálnej transformácie
  • Selecting and integrating management practices – Výber a integrácia manažérskych praktík
  • Progressive management practices – Progresívne manažérske praktiky (Lean, DevOps, Agile)
  • The impact of technology on service management – Vplyv technológií na manažment služieb
  • Getting started – Ako začať

Vlastníkom VeriSM™ je nezisková organizácia IFDC (International Foundation for Digital Competences, www.ifdc.global) . Autorom je medzinárodný tím viac než 50 expertov z oblasti riadenia služieb, DevOps, Agile, SCRUM, Lean IT a Biznis manažmentu pod vedením Claire Agutter.

V textoch používame originálnu terminológiu, u významných pojmov aj (neoficiálny) slovenský preklad.  


Príslušné akreditované školenia  od OMNICOMu (možnosť objednávky):

    logo_omnicom
  • Kurz VeriSM Foundation od EXIN

Tu zverejnené informácie pre Vás pripravil správca tohoto webu – spoločnosť OMNICOM, s.r.o., autorom tejto odbornej časti webu je Senior ITSM Consultant, ITIL® Expert – Ing. Pavol Holbík.

Aktuality

  • Service Management & ITIL®
    • Service Management a ITSM - čo to je?
    • Service Management - prínosy
    • Service Management podľa ITIL®4
    • ITIL® - čo to je?
    • ITIL® - História a vývoj
    • ITIL® Service value system
    • ITIL® Service value chain
    • ITIL® The four dimensions of service management
    • ITIL® The guiding principles
    • ITIL® Practices
    • Čo (ne)môžeme od ITIL® očakávať
    • ITIL® Adopt & Adapt
    • Rozdiely ITIL®4 a ITIL® V3
    • ITIL®4 často kladené otázky (FAQ)
    • Kepner-Tregoe®
    • Certifikácia nástrojov
  • Project management & PRINCE2®
    • Rozdiely medzi PRINCE2®, PRINCE2 Agile® a Agile Scrum
    • Čo je to PRINCE2®
    • Prínosy PRINCE2®
    • Princípy PRINCE2®
    • Témy PRINCE2®
    • Procesy PRINCE2®
  • DevOps
    • Development – Operation - ALM
    • Vlastnosti prostredia DevOps
    • Ako funguje DevOps
    • Prínosy DevOps
  • Agility
    • Čo je to Agile Scrum
    • Prínosy Agile Scrum
    • Princípy Agile Scrum
  • Digital Transformation
    • Digitálny svet
    • Digitálna organizácia
    • Digitálna transformácia
    • Progresívne praktiky
    • Techniky podporujúce Digitálnu transformáciu
    • VeriSM™
    • VeriSM™ model
    • VeriSM™ aktivity
  • Lean IT
    • Lean Management
    • Princípy
    • Plytvania
    • Techniky
  • ISO20000
    • História ISO/IEC 20000
    • Štruktúra normy ISO/IEC 20000
    • Procesy podľa ISO/IEC20000
    • Postup pri implementácii ISO/IEC 20000
    • Certifikácia systému riadenia služieb
  • Business analysis (Biznis analýza)
    • Prístup k biznis analýze
    • Procesný model biznis analýzy
    • Investigatívne techniky
    • Tvorba „business case“
    • Rola Biznis analytik
  • Webináre

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2023, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené