Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

Kepner-Tregoe®

Kepner-Tregoe® nie je best practice, tak ako ostatné rámce pre riadenie IT, ktoré tu spomíname. Dokonca sa nejedná de iure ani o metodiku (aj keď de facto áno), pretože Kepner-Tregoe® je názov americkej spoločnosti. Spoločnosti, ktorej názov sa stal etalónom pri hľadaní skrytej príčiny (root cause) problému,tak ako ju popisuje ITIL® proces Problem Management.

Na rozdiel od ITIL® procesov, ktoré popisujú Kedy a Prečo je potrebné zistiť skrytú príčinu problému sa Kepner-Tregoe metodika zameriava na otázku Ako ju efektívne nájsť a čo najrýchlešie prijať optimálne protiopatrenie.

 Okrem všeobecných prínosov tejto metodiky, ako sú:

  • Vyššia spokojnosť zákazníka, 
  • Redukcia času vybavenia zákazníckych požiadaviek
  • Efektívnejšia práca 

prináša Kepner-Tregoe aj praktické know-how formou popisu systematického prístupu riešenia incidentov a problémov v prostredí so zvýšenými nárokmi na rýchle rozhodovanie pod tlakom prostredia.

 Metodiku je možné schematicky znázorniť nasledovne:

 kt_method_web

  Zdroj: ITpreneurs

Ako vidno zo schémy, samotný Problem management  sa nachádza v kroku č.2, zatiaľ čo ostatné body sú výsadou techník Kepner-Tregoe:

  • Hodnotenia situácie (Situation Appraisial)
  • Analýza problému (Problem Analysis)
  • Analýza spôsobu rozhodovania (Decision Analysis)
  • Analýza potenciálnych problémov (Potencial Problem Analysis) 

Že Krepner-Tregoe funguje už od 60tych rokov hovorí aj to, že bol úspešne použitý pri záchrane posádky vesmírnej lode Apollo 13.

Základným prínosom je ale využívanie kritického myslenia. 

Zdroje:
Kepner-Tregoe, http://www.kepner-tregoe.com/about-kt/thinking-as-a-competitive-advantage/
ITpreneurs, https://www.youtube.com/watch?v=ggdvM-nG1kY


  •  

Aktuality

ITIL®4 Digital & IT Strategy

Ako prvá spoločnosť v regióne CEE sme sa stali akreditovaným poskytovateľom kurzu ITIL®4 Digital & IT Strategy. Týmto sme v OMNICOMe dosiahli ďalší významný míľnik v našej stratégii zameranej na...

OMNICOM Webinár: Value stream mapping – pohľad na procesy z iného uhla

Value stream mapping je technika, ktorá predstavuje alternatívu k štandardnému modelovaniu procesov. Na webinári Vám ukážeme, ako z Business procesov získať najvyššiu možnú hodnotu pre zákazníka...

OMNICOM Webinar - Predstavujeme ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy

Pred pár dňami Axelos vydal novú publikáciu ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy. Pozrieme sa na jej obsah ale aj to, čo sa dozviete na našom kurze a ako získať certifikáciu.

  • Service Management & ITIL®
    • Service Management a ITSM - čo to je?
    • Service Management - prínosy
    • Service Management podľa ITIL®4
    • ITIL® - čo to je?
    • ITIL® - História a vývoj
    • ITIL® Service value system
    • ITIL® Service value chain
    • ITIL® The four dimensions of service management
    • ITIL® The guiding principles
    • ITIL® Practices
    • Čo (ne)môžeme od ITIL® očakávať
    • ITIL® Adopt & Adapt
    • Rozdiely ITIL®4 a ITIL® V3
    • ITIL®4 často kladené otázky (FAQ)
    • Kepner-Tregoe®
    • Certifikácia nástrojov
  • Project management & PRINCE2®
    • Rozdiely medzi PRINCE2®, PRINCE2 Agile® a Agile Scrum
    • Čo je to PRINCE2®
    • Prínosy PRINCE2®
    • Princípy PRINCE2®
    • Témy PRINCE2®
    • Procesy PRINCE2®
  • DevOps
    • Development – Operation - ALM
    • Vlastnosti prostredia DevOps
    • Ako funguje DevOps
    • Prínosy DevOps
  • Agility
    • Čo je to Agile Scrum
    • Prínosy Agile Scrum
    • Princípy Agile Scrum
  • Digital Transformation
    • Digitálny svet
    • Digitálna organizácia
    • Digitálna transformácia
    • Progresívne praktiky
    • Techniky podporujúce Digitálnu transformáciu
    • VeriSM™
    • VeriSM™ model
    • VeriSM™ aktivity
  • Lean IT
    • Lean Management
    • Princípy
    • Plytvania
    • Techniky
  • ISO20000
    • História ISO/IEC 20000
    • Štruktúra normy ISO/IEC 20000
    • Procesy podľa ISO/IEC20000
    • Postup pri implementácii ISO/IEC 20000
    • Certifikácia systému riadenia služieb
  • Business analysis (Biznis analýza)
    • Prístup k biznis analýze
    • Procesný model biznis analýzy
    • Investigatívne techniky
    • Tvorba „business case“
    • Rola Biznis analytik
  • Webináre

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2023, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené