Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

Service Management & ITIL®

V tejto časti nášho webu prinášame základné odborné informácie o riadení služieb (Service Management), a o ITIL®, zbierke najlepších skúseností z odboru riadenia služieb.

Môžete sa zoznámiť s tým, prečo má zmysel sa zaoberať riadením služieb, dozviete sa čo je obsahom ITIL®, ako s ním pracovať, aký bol jeho historický vývoj a aké sú rozdiely medzi jeho jednotlivými verziami. Ukážeme Vám, v akom vzťahu je ITIL® s ďalšími rozšírenými prístupmi a štandardami, používanými pri riadení IT v organizáciach a neposlednej rade budete mať možnosť sa naučiť a pochopiť niekoľko kľúčových ITIL® pojmov.

Všetky informácie uvedené na tomto webe sú aktuálne ku februáru 2019, čiže informácie, zverejnené na tomto webe, už zohľadňujú najnovšiu verziu ITIL®4, publikovanú 28.2.2019. Terminológia uvedená na týchto stránkach je originálna s uvedením neoficiálnych slovenských ekvivalentov.

Tu zverejnené informácie pre Vás pripravil správca tohoto webu – spoločnosť OMNICOM, s.r.o., autormi odborných častí webu sú uznávaní odborníci v oblasti Service managementu – Ing Pavol Holbík, ITIL Expert a Mgr. Jiří Skála, ITIL Expert.


Chcete sa dozvedieť viac o ITIL®? 

  • ITIL® Foundation – Základný kurz riadenia služieb podľa novej verzie ITIL®4 vrátane certifikačného testu.

Bezplatné ITIL®4 webináre:

ITIL4 v praxi

ITIL4
v praxi

Guiding priciples

ITIL4 Guiding
principles Časť I

Guiding priciples

ITIL4 Guiding
principles Časť II

ITIL4 CDS

ITIL4 Create, deliver
and Support

ITIL4 DITS

ITIL4 Digital and
IT strategy

ITIL4 DSV

ITIL4 Drive
Stakeholder Value

Mám záujem


omnicom digital - logo - color@2x Potrebuje pomôcť alebo poradiť s riadením služieb? Pozrite si naše služby v obslasti riadenia služieb na omnicom.digital a kontaktujte nás.

Aktuality

ITIL®4 Digital & IT Strategy

Ako prvá spoločnosť v regióne CEE sme sa stali akreditovaným poskytovateľom kurzu ITIL®4 Digital & IT Strategy. Týmto sme v OMNICOMe dosiahli ďalší významný míľnik v našej stratégii zameranej na...

OMNICOM Webinár: Value stream mapping – pohľad na procesy z iného uhla

Value stream mapping je technika, ktorá predstavuje alternatívu k štandardnému modelovaniu procesov. Na webinári Vám ukážeme, ako z Business procesov získať najvyššiu možnú hodnotu pre zákazníka...

OMNICOM Webinar - Predstavujeme ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy

Pred pár dňami Axelos vydal novú publikáciu ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy. Pozrieme sa na jej obsah ale aj to, čo sa dozviete na našom kurze a ako získať certifikáciu.

  • Service Management & ITIL®
    • Service Management a ITSM - čo to je?
    • Service Management - prínosy
    • Service Management podľa ITIL®4
    • ITIL® - čo to je?
    • ITIL® - História a vývoj
    • ITIL® Service value system
    • ITIL® Service value chain
    • ITIL® The four dimensions of service management
    • ITIL® The guiding principles
    • ITIL® Practices
    • Čo (ne)môžeme od ITIL® očakávať
    • ITIL® Adopt & Adapt
    • Rozdiely ITIL®4 a ITIL® V3
    • ITIL®4 často kladené otázky (FAQ)
    • Kepner-Tregoe®
    • Certifikácia nástrojov
  • Project management & PRINCE2®
    • Rozdiely medzi PRINCE2®, PRINCE2 Agile® a Agile Scrum
    • Čo je to PRINCE2®
    • Prínosy PRINCE2®
    • Princípy PRINCE2®
    • Témy PRINCE2®
    • Procesy PRINCE2®
  • DevOps
    • Development – Operation - ALM
    • Vlastnosti prostredia DevOps
    • Ako funguje DevOps
    • Prínosy DevOps
  • Agility
    • Čo je to Agile Scrum
    • Prínosy Agile Scrum
    • Princípy Agile Scrum
  • Digital Transformation
    • Digitálny svet
    • Digitálna organizácia
    • Digitálna transformácia
    • Progresívne praktiky
    • Techniky podporujúce Digitálnu transformáciu
    • VeriSM™
    • VeriSM™ model
    • VeriSM™ aktivity
  • Lean IT
    • Lean Management
    • Princípy
    • Plytvania
    • Techniky
  • ISO20000
    • História ISO/IEC 20000
    • Štruktúra normy ISO/IEC 20000
    • Procesy podľa ISO/IEC20000
    • Postup pri implementácii ISO/IEC 20000
    • Certifikácia systému riadenia služieb
  • Business analysis (Biznis analýza)
    • Prístup k biznis analýze
    • Procesný model biznis analýzy
    • Investigatívne techniky
    • Tvorba „business case“
    • Rola Biznis analytik
  • Webináre

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2022, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené