Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

Adopt & Adapt ITIL®

ITIL®, tak ako akýkoľvek iný rámec, metodológia alebo filozofia, je len tak dobrý, ako výsledky, ktoré pomáha dosiahnuť. Dôležitý je spôsob ako sú tieto praktiky aplikované. Po celý čas je potrebné mať na pamäti čo je potrebné dosiahnuť a prečo je to potrebné dosiahnuť. Slepo nasledovať ITIL® odporúčania, bez zváženia ich vhodnosti na konkrétnu situáciu, je celkom určite nesprávny spôsob. ITIL® nie je pracovný manuál. Úspešný spôsob vyžaduje použitie kritického myslenia pri všetkých príležitostiach.

Takže keď chceme aplikovať ITIL® do praxe, je potrebné ho:

Adopt (Prijať)

Znamená prijať kultúru organizácie, orientovanú na služby a na zákazníkov. Úspech v riadení služieb je založený na skutočnom záväzku k tejto zmene. Dôkaz takéhoto záväzku možno vidieť nie len v spôsobe, akým ľudia hovoria v organizácii, ale skôr v spôsobe, ako sa správajú, a v tom, ako je správanie podporované.

Adapt (Prispôsobiť)

Snažte sa porozumieť osvedčeným postupom ITIL®, pochopiť, prečo sú odporúčané, a potom aplikovať kritické myslenie na prispôsobenie týchto najlepších postupov situácii, potrebám a cieľom organizácie.

V procese prijímania a prispôsobovania je dôležité mať na pamäti, že ITIL® je založený na praktikách, ktoré fungovali v množstve organizácií na celom svete. Preto sa stali uznávanými osvedčenými postupmi. Ale každá organizácia je iná. Potreba organizácie by mala byť rozhodujúcim faktorom pri uplatňovaní osvedčených postupov. Je vhodné zvážiť aj pomoc externých špecialistov, ktorí majú skúsenosti a „vidia“ veci zvonka.

early_adopters 

  • Service Management & ITIL®
    • Service Management a ITSM - čo to je?
    • Service Management - prínosy
    • Service Management podľa ITIL®4
    • ITIL® - čo to je?
    • ITIL® - História a vývoj
    • ITIL® Service value system
    • ITIL® Service value chain
    • ITIL® The four dimensions of service management
    • ITIL® The guiding principles
    • ITIL® Practices
    • Čo (ne)môžeme od ITIL® očakávať
    • ITIL® Adopt & Adapt
    • Rozdiely ITIL®4 a ITIL® V3
    • ITIL®4 často kladené otázky (FAQ)
    • Kepner-Tregoe®
    • Certifikácia nástrojov
  • Project management & PRINCE2®
    • Rozdiely medzi PRINCE2®, PRINCE2 Agile® a Agile Scrum
    • Čo je to PRINCE2®
    • Prínosy PRINCE2®
    • Princípy PRINCE2®
    • Témy PRINCE2®
    • Procesy PRINCE2®
  • DevOps
    • Development – Operation - ALM
    • Vlastnosti prostredia DevOps
    • Ako funguje DevOps
    • Prínosy DevOps
  • Agility
    • Čo je to Agile Scrum
    • Prínosy Agile Scrum
    • Princípy Agile Scrum
  • Digital Transformation
    • Digitálny svet
    • Digitálna organizácia
    • Digitálna transformácia
    • Progresívne praktiky
    • Techniky podporujúce Digitálnu transformáciu
    • VeriSM™
    • VeriSM™ model
    • VeriSM™ aktivity
  • Lean IT
    • Lean Management
    • Princípy
    • Plytvania
    • Techniky
  • ISO20000
    • História ISO/IEC 20000
    • Štruktúra normy ISO/IEC 20000
    • Procesy podľa ISO/IEC20000
    • Postup pri implementácii ISO/IEC 20000
    • Certifikácia systému riadenia služieb
  • Business analysis (Biznis analýza)
    • Prístup k biznis analýze
    • Procesný model biznis analýzy
    • Investigatívne techniky
    • Tvorba „business case“
    • Rola Biznis analytik
  • Webináre

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2023, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené