1. Porozumenie kľúčovým pojmom:
-
Digitálna organizácia, Digitálna organizácia, Digitálna transformácia, Digitálny biznis, Digitálne technológie, Digitalizácia, Biznis stratégia a biznis model, Digitálna a IT stratégia
2. Digitálna a IT stratégia v prostredí ovplyvnenom digitálnymi technológiami
-
Interná a externá analýza
-
Rentabilita organizácie v súvislosti s jej agilitou, Lean, odolnosťou, kontinuitou a spoluvytváraním
-
VUCA faktory
-
Úrovne digitálneho rozvratu (Ekosystém, Industry/Market, Organizačný)
-
Určenie správnej pozície pre digitálnu organizáciu
3. Dosiahnutie relevantnosti zákazníka / trhu a prevádzkovej excelentnosti
-
Customer journey
-
Omnichannel dodávky a podpora
-
Zákaznícka analýza
-
Zákaznícka spätná väzba a 360° prístup
-
Dosiahnutie prevádzkovej excelentnosti
-
Finančné aspekty digitálnej a IT stratégie
-
Posúdenie strategického prístupu pre digitálnu organizáciu
4. Riziká a príležitosti
-
Identifikovanie a posúdenie rizík
-
Riadenie rizík
-
Vyváženosť medzi rizikom a príležitosťou
-
Inovácie a ich kľúčové prvky a techniky
5. Techniky pre návrh a presadenie Digitálnej a IT stratégie
-
Posúdenie pripravenosti organizácie na digitálnu transformáciu
-
Vykonanie Gap analýzy
-
Vytvorenie a komunikovanie vízie a stratégie
-
Business case pre Digitálnu a IT stratégiu
6. Ako implementovať Digitálnu a IT stratégiu
7. ITIL praktiky, ktoré podporujú naplnenie týchto cieľov
-
Portfolio management
-
Relationship management
-
Risk management
8. Praktické zadania riešené počas kurzu („practical assignments“) s následnou analýzou a vyhodnotením
9. Dva skúšobné testy („sample papers“) vrátane ich podrobnej analýzy
10. Ostrý certifikačný test od AXELOSu – „ITIL®4 High Velocity IT“ (v závere tretieho dňa kurzu)