Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

ITIL®4 Foundation

Základný kurz riadenia služieb podľa novej verzie ITIL®4 vrátane certifikačného testu.

Dĺžka kurzu:
3 dni vrátane certifikačného testu
Počet účastníkov:
min. 6 - max. 12
Ciele kurzu:
Podrobné oboznámenie sa s moderným pohľadom na riadenie služieb podľa ITIL®4 . Príprava na zvládnutie certifikačného testu ITIL®4 Foundation
Cena kurzu:
Cena za jedného účastníka už od 895 € + DPH 20% (vrátane certifikačného testu v hodnote 240 €)     

Vybrať termín

omnicom%20logo%20ver2017„Nerobíme kompromisy na úkor kvality. Počúvame hlas našich zákazníkov a chceme, aby účastníci mali naozaj pevné základy v oblasti riadenia služieb a preto tento kurz poskytujeme v 3 dňovej verzii.“
-- Miroslav Hlohovský, CEO OMNICOM a spoluautor ITIL®4 Practices

OMNICOM preferuje prezenčný formát kurzu. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou. 

Prínosy kurzu: 

  • Predstavenie celosvetovo najpoužívanejšieho best practice pre moderné riadenie (nielen) IT služieb 
  • Osvojenie si terminológie a kľúčových princípov ITIL® best practice
  • Pochopenie, akým spôsobom je možné zlepšiť Vašu prácu a fungovanie Vašej organizácie na základe využitia praktík ITIL®4 

  • Osvojenie si nového spôsobu riadenia v prostredí moderných technológií s využitím progresívnych prístupov 
  • Pripravenosť účastníka úspešne absolvovať skúšku, vedúcu k získaniu medzinárodne uznávaného certifikátu odbornej spôsobilosti pre oblasť riadenia služieb – „ITIL®4 Foundation certificate“ – certifikačný test je súčasťou kurzu

Pre koho je kurz určený: 

  • Jednotlivci na začiatku svojej kariéry v riadení služieb (Service Management) vrátane IT služieb (ITSM)
  • ITSM managers, Service managers, Service delivery managers, Service owners
  • Jednotlivci pracujúci v jednotlivých častiach IT (digital, product, development), ktorí sú silne naviazaní na dodávku služieb
  • Členovia projektových tímov zodpovedných za implementáciu procesov ITSM
  • Záujemcovia o certifikát „ITIL® Foundation“
  • Existujúci držitelia ITIL® certifikátov V3 so záujmom o aktualizáciu svojich znalostí

Obsah kurzu: 

  • Úvod do riadenia služieb a spoločnej tvorby hodnoty – Service Management and Value co-creation
  • Nová schéma riadenia služieb (Service Management) podľa ITIL® 4 – Service Value System
  • Hodnotový reťazec služby  – Service Value Chain:
      • Plan
      • Improve
      • Engage
      • Design & transition
      • Obtain / Build
      • Deliver & support

  • Hlavné princípy – Guiding Principles
  • Vybrané ITIL® praktiky – ITIL® practices:
    Incident Management, Problem management, Service Desk, Change Enablement a ďalšie
  • Štyri dimenzie riadenia služieb – Four dimensions of service management:
    Organizácia a ľudia - Organizations and people
    Informácie a technológie - Information and technology
    Partneri a dodávatelia - Partners and suppliers
    Hodnotové toky a procesy - Value streams and processes
  • Integrácia s DevOps, Agile, Lean a ďalšími princípmi
  • Príprava a ostrý certifikačný test od AXELOSu – „ITIL®4 Foundation“

Čím je kurz výnimočný:

  • Kurz vedú lektori s certifikáciou ITIL®4 Managing Professional, ale zároveň aj skúsení konzultanti s mnohými v praxi realizovanými projektmi adopcie a adaptácie ITIL® best practice do prostredia rôznych organizácií. Preto sa na kurze dozviete reálne skúsenosti z praxe.
  • Manuály (Student Books) a ďalší courseware ku kurzu nie je kupovaný od tretích strán, ale je výsledkom vlastného vývoja pod vedením konzultantov a lektorov kurzu. 
  • Inovatívne spôsoby výučby – do kurzov zahŕňame inovatívne spôsoby, ktoré umožňujú lepšie pochopenie obsahu kurzu a zvyšujú šancu na úspešné zvládnutie certifikačných testov.
  • Neustále zlepšujeme úroveň kurzov a lektorov – účasť v odborných združeniach ako je itSMF Slovensko a prevádzkovanie najrozsiahlejšieho odborného portálu v oblasti best practice nám umožňuje sa stále zlepšovať.  

Osobitosti kurzu: 

  • Manuál k tomuto kurzu je v anglickom jazyku, výklad je v slovenskom jazyku. (Skúsenosti ukazujú, že je to najlepšia kombinácia pre správne pochopenie obsahu kurzu a zároveň prípravy na certifikačný test, ktorý je k dispozícii iba v anglickom jazyku).

Certifikačný test: 

  • Certifikačný test AXELOSu pre získanie medzinárodne platného certifikátu ITIL®4 Foundation je obsiahnutý v cene kurzu. 
  • Test prebieha On-line formou a pozostáva z výberu správnych odpovedí z uvedených možností v termíne, ktorý si sami určíte. 
  • Dĺžka testu je 75 minút (60 min. pre English native speakers).
  • Pri teste nie je dovolené používať žiadne študijné materiály, žiadnu literatúru ani elektronické zariadenia. Test je „closed book“. 
  • Výsledky testov sú dostupné ihneď po absolvovaní skúšky.
  • Test obsahuje 40 otázok, z čoho minimálne 26 musí byť zodpovedaných správne, aby bol test vyhodnotený ako úspešný.

Ročný bezplatný prístup do programu myITIL od AXELOSu pre všetkých absolventov certifikačného testu.

FAQ – Často kladené otázky k novej verzii ITIL®4

Formy realizácie kurzu:      

nikar1

Okrem verejných termínov ponúkame tento kurz za výhodných podmienok aj vo forme inhouse školenia pre skupinu účastníkov priamo na pracovisku zákazníka. Pre získanie podrobných informácií kontaktujte sales@omnicom.sk. 


Termíny kurzov

Dátum a miesto Cena bez DPH Voľné miesta Outlook / vCalendar
pondelok 13. júna 2022
Bratislava 13.-15.6.2022
995,00 € áno Pripomienka
pondelok 19. septembra 2022
Bratislava 19.-21.9.2022
995,00 €
895,00 €
áno Pripomienka
pondelok 17. októbra 2022
Bratislava 17.-18.10.2022
995,00 €
895,00 €
áno Pripomienka
pondelok 21. novembra 2022
Online 21.-23.11.2022
995,00 €
895,00 €
áno Pripomienka
pondelok 12. decembra 2022
Bratislava 12.-14.12.2022
995,00 €
895,00 €
áno Pripomienka

  • ITIL® kurzy
    • ITIL®4 Foundation
    • ITIL®4 Managing Professional Transition
    • ITIL®4 Strategist - Direct, Plan & Improve
    • ITIL®4 Specialist - Create, Deliver & Support
    • ITIL®4 Specialist - Drive Stakeholder Value
    • ITIL®4 Specialist - High Velocity IT
    • ITIL®4 Leader - Digital & IT Strategy
    • ITIL®4 Kvalifikačná schéma
    • Kurz ITIL® V3 Service Strategy
    • Kurz ITIL® V3 Service Design
    • Kurz ITIL® V3 Service Transition
    • Kurz ITIL® V3 Service Operation
    • Kurz ITIL® V3 Continual Service Improvement
    • ITIL®V3 Kvalifikačná schéma
    • Certifikačný test ITIL® Foundation
    • Opravný certifikačný test ITIL® Foundation
    • Opravné testy ITIL®4 Advanced úrovne
  • PRINCE2® kurzy
    • Kurz PRINCE2® Foundation
    • Kurz PRINCE2® Foundation & Practitioner
    • Kurz PRINCE2® Practitioner
    • PRINCE2 Agile® Foundation
    • Opravný certifikačný test PRINCE2® Foundation
    • Opravný certifikačný test PRINCE2® Practitioner
    • Opravný certifikačný test PRINCE2 Agile® Foundation
    • Certifikačný test PRINCE2® Foundation
  • DevOps kurzy
    • DevOps Foundation
    • Opravný test DevOps Foundation
  • Agile Scrum kurzy
    • Agile Scrum Foundation
    • Agile Scrum Product Owner
    • Opravný test Agile Scrum Foundation
  • Business Analysis kurzy
    • Business Analysis Foundation
    • Opravný test BCS Business Analyst Foundation
  • Agile Business kurzy
    • Agile Business Professional
  • VeriSM™ kurzy
    • Kurz VeriSM™ Foundation
    • Opravný test VeriSM™ Foundation
  • Lean IT kurzy
    • Kurz Lean IT Foundation
    • Opravný test LeanIT Foundation
  • Prečo OMNICOM kurzy
  • Kalendár a ceny kurzov
  • Objednávka / Rezervácia
  • Obchodné podmienky
  • OnLine kurzy
    • Ako to funguje
    • Príprava na online kurz
    • OnLine certifikácia
  • Profesná mapa

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2022, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené