Prejsť na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhľadávanie
omnicom education
FacebookTwitterLinkedIn
0 položiek
€0
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • Workshopy
  • O nás
Prejsť na navigáciu

Kurz VeriSM™ Foundation

NOVINKA! Akreditovaný kurz VeriSM™ Foundation s certifikačnou skúškou.

Dĺžka kurzu:
2 dni
Počet účastníkov:
min. 6 - max. 12
Cieľ kurzu:
VeriSMPoskytnúť vedomosti o základných princípoch riadenia služieb (Service Management) a naviazanie na ďalšie progresívne praktiky a rámce. Príprava na zvládnutie certifikačného testu VeriSM Foundation (EXIN).
Cena kurzu:
Cena za jedného účastníka od 612 € + DPH vrátane certifikačného testu a originálnej publikácie A service management approach for the digital age od Van Haren Publishing. 

Vybrať termín

itil_ato logo_bezokrajov„Úžasný ucelený prehľad a vysvetlenie techník pre moderný service mangement sme rozšírili o porovnanie o známymi prístupmi. “

-- Pavol Holbík, Head of training services, OMNICOM

OMNICOM preferuje prezenčný formát kurzu. V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie bude kurz realizovaný online formou.  

Prínosy kurzu:

  • Získate znalosť ako integrovať nové praktiky pre riadenie služieb
  • Pomôže optimalizovať „zlatý  trojuholník“ – Procesy, Ľudia, Nástroje
  • Pripraví Vás na digitálnu transformáciu
  • Rozšíri Vaše znalosti v oblasti riadenia služieb
  • Prináša nové metódy pre vysporiadanie sa s výzvami biznisu a zákazníka pre dosiahnutie úspechu
  • Naučíte sa ako získať maximum z organizačnej zmeny
  • Podporuje riadenie prostredníctvom moderných praktík (napr. DevOps, Agile, Lean, SIAM, atď)
  • Kurz Vás naučí ako zvyšovať hodnotu pre zákazníka a ich služby za pomoci progresívnych manažérskych praktík: Shift Left, Customer/User Experience a Continuous Delivery
  • Budete vedieť využívať technológie ako: Cloud, Automation, BYOD, IoT, AI, Robotic Process Automation (RPA) a Machine Learning na zlepšenie Vášho riadenia služieb
  • Pomáha transformovať kultúru organizácie
  • Prináša porozumenie, čo sú hlavné časti organizácie a ako optimalizovať jej ekosystém
  • Budete pripravený urobiť tie správne manažérske rozhodnutia
  • Umožňuje využitie nových prístupov a praktík

Pre koho je kurz určený: 

Profesionáli a organizácie, ktorých úlohou je dodať hodnotu pre zákazníka vrátane vývoja, nasadenia, prevádzky, ale aj propagácie služieb (development, delivery, operation, promotion)

  • Manažéri – ktorí chcú vedieť, ako využiť rozvíjajúce sa praktiky pre riadenie služieb
  • Vlastníci služieb a manažéri služieb – ktorí potrebujú rozvíjať svoje schopnosti a porozumieť, ako sa mení spôsob riadenia služieb
  • Výkonní riaditelia – ktorí sú zodpovední za efektívne poskytovanie služieb
  • IT profesionáli – ktorí potrebujú porozumieť, aký vplyv na ich rolu majú rozvíjajúce sa manažérske praktiky
  • Absolventi škôl - ktorí potrebujú porozumieť kultúre služieb

Obsah kurzu:

  • Úvod do VeriSM™
  • Servisná organizácia (The Service Organization)

  • Kultúra pre služby (Service culture)
  • Ľudia a organizačná štruktúra (People and organizational structure)
  • VeriSM™ model
  • Progresívne praktiky (Progressive practices)
  • Inovatívne technológie (Innovative technologies)
  • Ako začať (Getting started)
  • Cvičenia VeriSM™ pre jednotlivé moduly
  • Príprava a certifikačný test VeriSM™ Foundation
  • Záver

Certifikačný test:

Certifikačný test EXIN pre získanie medzinárodne platného certifikátu EXIN "VeriSM Foundation“ je súčasťou kurzu a koná sa na konci záverečného dňa. Test je v písomnej forme a pozostáva z výberu správnych odpovedí z uvedených možností.

Dĺžka testu je 60 minút (+15 naviac min. pre non-native speakers) a obsahuje 40 otázok. Pre úspešné získanie certifikátu je potrebné správne zodpovedať 65% otázok (26 zo 40). Počas testu nie je dovolené používať žiadnu literatúru ani elektronické pomôcky.

Osobitosti kurzu:

  • Súčasťou kurzu je originálna publikácia VeriSM™ A service management approach for the digital age od Van Haren Publishing v hodnote 53€ (v cene kurzu).
  • Manuál k tomuto kurzu je v anglickom jazyku, výklad je v slovenskom jazyku. Skúsenosti ukazujú, že je to najlepšia kombinácia pre správne pochopenie obsahu kurzu a zároveň prípravy na certifikačný test, ktorý je v anglickom jazyku.

Formy realizácie kurzu:      

nikar1Okrem verejných termínov ponúkame tento kurz za výhodných podmienok aj vo forme inhouse školenia pre skupinu účastníkov priamo na pracovisku zákazníka. Pre získanie podrobných informácií kontaktujte sales@omnicom.sk. 

Termíny kurzov

Ľutujeme ale tento kurz momentálne nemá vypísaný termín. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na tel. čísle 02/4445 2840 alebo písomne na sales@omnicom.sk.


  • ITIL® kurzy
    • ITIL®4 Foundation
    • ITIL®4 Managing Professional Transition
    • ITIL®4 Strategist - Direct, Plan & Improve
    • ITIL®4 Specialist - Create, Deliver & Support
    • ITIL®4 Specialist - Drive Stakeholder Value
    • ITIL®4 Specialist - High Velocity IT
    • ITIL®4 Leader - Digital & IT Strategy
    • ITIL®4 Kvalifikačná schéma
    • Kurz ITIL® V3 Service Strategy
    • Kurz ITIL® V3 Service Design
    • Kurz ITIL® V3 Service Transition
    • Kurz ITIL® V3 Service Operation
    • Kurz ITIL® V3 Continual Service Improvement
    • ITIL®V3 Kvalifikačná schéma
    • Certifikačný test ITIL® Foundation
    • Opravný certifikačný test ITIL® Foundation
    • Opravné testy ITIL®4 Advanced úrovne
  • PRINCE2® kurzy
    • Kurz PRINCE2® Foundation
    • Kurz PRINCE2® Foundation & Practitioner
    • Kurz PRINCE2® Practitioner
    • PRINCE2 Agile® Foundation
    • Opravný certifikačný test PRINCE2® Foundation
    • Opravný certifikačný test PRINCE2® Practitioner
    • Opravný certifikačný test PRINCE2 Agile® Foundation
    • Certifikačný test PRINCE2® Foundation
  • DevOps kurzy
    • DevOps Foundation
    • Opravný test DevOps Foundation
  • Agile Scrum kurzy
    • Agile Scrum Foundation
    • Agile Scrum Product Owner
    • Opravný test Agile Scrum Foundation
  • Business Analysis kurzy
    • Business Analysis Foundation
    • Opravný test BCS Business Analyst Foundation
  • Agile Business kurzy
    • Agile Business Professional
  • VeriSM™ kurzy
    • Kurz VeriSM™ Foundation
    • Opravný test VeriSM™ Foundation
  • Lean IT kurzy
    • Kurz Lean IT Foundation
    • Opravný test LeanIT Foundation
  • Prečo OMNICOM kurzy
  • Kalendár a ceny kurzov
  • Objednávka / Rezervácia
  • Obchodné podmienky
  • OnLine kurzy
    • Ako to funguje
    • Príprava na online kurz
    • OnLine certifikácia
  • Profesná mapa

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • DevOps
  • Agile
  • LEAN IT
  • ISO 20000

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • Agile Scrum
  • LeanIT
  • DevOps 
  • VeriSM™

VZDELÁVANIE

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • DevOps kurzy
  • Agile Scrum kurzy
  • VeriSM™ kurzy
  • LEAN IT kurzy

WORKSHOPY

  • Blockchain
  • DevOps
  • Kanban

PARTNERI

  • AXELOS
  • EXIN 
  • PeopleCert 
  • The Open Group
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

PODMIENKY

  • Obchodné podmienky
  • Osobné údaje
  • Cookies

ITIL®, PRINCE2® a PRINCE2 Agile® sú registrované ochranné známky spoločnosti AXELOS Limited používané s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené. The Swirl logo™ je ochranná známka spoločnosti AXELOS Limited používaná s jej súhlasom. Všetky práva vyhradené.

VeriSM™ je registrovaná ochranná známka spoločnosti IFDC. IT4IT™, TOGAF® and The Open Group Certification mark are registered trademarks of The Open Group.

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka © 2008-2023, OMNICOM, s.r.o. – Všetky práva vyhradené