Katalóg služieb a SLA
Lepšie IT služby prostredníctvom definovania ich pridanej hodnoty.
Služby s pridanou hodnotou
- Spokojnejší zákazník prostredníctvom jasne definovanej služby
- Deklarujte svoju pridanú hodnotu a získajte si svojho zákazníka
Kvalita služieb vyjadrená v SLA
- Definujte parametre služby v SLA, na ktorých záleží
- Poskytujte služby v požadovanej kvalite
Na spoločnom stretnutí za pomoci simulačných cvičení a príkladov z praxe získate praktické zručnosti tvorby katalógu služieb, prípravy, reportovania a vyhodnocovania SLA.
Workshop vedie: Ing. Miroslav Hlohovský, OMNICOM, s.r.o.
Prínosy workshopu:
Workshop vám ukáže ako:
- Identifikovať potreby zákazníka
- Definovať IT službu s pridanou hodnotu pre zákazníka
- Pripraviť katalóg služieb a SLA na základe best practice odporúčaní a skúseností od našich zákazníkov
- Efektívne využiť katalóg služieb v organizácii
- SW nástroje podporujú katalóg služieb a SLA
- Nastaviť parametre do SLA
- Reportovať a vyhodnocovať SLA
- Udržiavať vzťahy so zákazníkom
Pre koho je workshop určený?
- Riaditelia odborov IT prevádzky a SW vývoja
- IT Vzťahoví manažéri (BRM, account manager)
- Vlastníci služieb a manažér katalógu služieb
- Service level manager
- Manažéri IT a CIOs
- Biznis vlastníci informačných systémov
- Projektoví manažéri
Obsah workshopu
- Definícia služby
- Hodnota služby a zákazník
- SLA štruktúra a parametre
- Vyhodnocovanie a reporting SLA
- Service review meeting
- ITSM nástroje a katalóg služieb
- ITSM nástroje a SLA
Podklady k workshopu kurzu sú v anglickom jazyku, výklad je v slovenskom jazyku. (Skúsenosti ukazujú, že je to najlepšia kombinácia pre správne pochopenie obsahu workshopu a zároveň využitie teórie založenej na ITIL® best practice).
Dĺžka:
1 deň
Počet úč.:
min. 6 - max. 12
Cena:
Cena za jednu skupinu (inhouse) je 1.200 € bez DPH.
Predbežná rezervácia a ďalšie informácie: sales@omnicom.sk , 02 44452840